Mooi nieuws! Op 29 juni reikte Trunkrs – expert in same day delivery – tijdens een feestelijk event in Utrecht de Trunkrs Client Awards uit aan changemakers in e-Commerce. Nespresso kreeg de Champion of All Award uitgereikt en The Butchery kwam als winnaar uit de bus in de categorie food. Zijn we supertrots op!
King of Food
Aansluitend aan de drukbezochte Webwinkel Vakdagen in de Utrechtse Jaarbeurs vond het evenement plaats. Maar liefst 11 Awards werden uitgereikt en in de categorie food waren o.a. BBQ Quality, Mr. Fillet en The Butchery de genomineerden. Uiteindelijk mogen wij ons ‘King of Food’ noemen. Je snapt dat we daar supertrots op zijn!
Ambacht online
‘Ambacht online’, luidt ons credo en dat is natuurlijk alleen maar mogelijk met een betrouwbare bezorgpartner. Bert-Jan Lantinga: “We zijn heel trots dat we deze award in ontvangst mochten nemen. We zijn van origine Meesterslager met fysieke winkels en een grote regiofunctie, maar via onze webshop kunnen klanten in heel Nederland en België ook makkelijk vanuit huis bestellen en genieten van goed vlees. Dat geeft ons bovendien de mogelijkheid om unieke en exclusieve vleesrassen te verkopen, iets wat ik altijd al voor ogen heb gehad.” Sinds corona zag The Butchery de online verkoop fors groeien en die groei zet nog altijd door. Een betrouwbare koeriersdienst is daarbij uiteraard onmisbaar. Lantinga: “Om de kwaliteit en smaak van ons vlees te garanderen, mag het absoluut niet te lang onderweg zijn. Same Day Delivery is onmisbaar voor de beste klantervaring. Bovendien versturen we met droogijs en doen we er alles aan om het vlees in perfecte staat bij de klant te krijgen. Trunkrs begrijpt dat. Dankzij deze samenwerking weten we zeker dat klanten die voor 11:00 uur bestellen, hun vlees ook echt diezelfde avond tussen 17:00 uur en 22:00 uur geleverd krijgen.”
Trunkrs specialist in versverzending
Trunkrs heeft zich door de jaren heen ontwikkeld als specialist in de verzending van verswaren en is onder andere verantwoordelijk voor de pakketbezorging van Marley Spoon, Nice to Meat, Groenteboer, Beef & Steak, Muscle Meat en Mr. Fillet. Lantinga:” In deze toch wel competitieve branche vind ik het een grote eer om deze award in ontvangst te mogen nemen. Wij kijken met veel vertrouwen naar de toekomst, waarbij we samen met Trunkrs zullen kijken naar mogelijkheden om het proces nóg duurzamer en efficiënter te laten verlopen.”
Overige winnaars
Uiteraard feliciteren wij ook de andere winnaars van de Trunkrs Awards, te weten: Supspace (Best Branding), Alternate Nederland (Technics & Electronics), Muscle Meat (Healthy), Boekenvoordeel (Gifts & Leisure), Baby & tiener (Home Deco), Eleganza (Fashion), BBQ thuisbezorgd (Data King), Nice to Meat (Biggest Grower), Marley Spoon (Rising Star) en Nespresso (Champion of all).