Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?
Je bezorgadres van lopende orders aanpassen is gedeeltelijk mogelijk. Bekijk hieronder per situatie wat mogelijk is:
- Je hebt voor dag- of weekendlevering gekozen en je pakket is nog niet gepakt
Stuur ons een mail (info@butchery.nl) met je ordernummer, oud adres en nieuw afleveradres en wij passen je bezorgadres voor je aan.
- Je hebt voor dag- of weekendlevering gekozen en je pakket is al wel gepakt
Helaas kunnen wij je adres niet meer aanpassen, maar misschien kan Multi Vers je adres nog wel aanpassen. Neem dus direct contact op met Multi Vers via 085-0470841 (telefonisch of whatsapp)
- Je hebt voor avondlevering gekozen en je pakket is nog niet gepakt
Stuur ons een mail (info@butchery.nl) met je ordernummer, oud adres en nieuw afleveradres en wij passen je bezorgadres voor je aan.
- Je hebt voor avondlevering gekozen en je pakket is al wel gepakt
In de track&trace die je ontvangen hebt kan je je afleveradres aanpassen. Krijg je een foutmelding? Neem dan contact op met Trunkrs via de chat van je track&trace. Zij kunnen je het beste vertellen of je adres nog aangepast kan worden.